Bienvenido a mi web

BUSCADOR

dimarts, 27 de novembre del 2007

Pla director de la Catedral de Santa Maria de Vitoria

1. Breu resum.

El resum d'aquest pla director el podeu trobar al següent enllaç:
http://oget.wikispaces.com/Pla+Director+de+la+Catedral+de+Santa+Maria+de+Vitoria

2. Impressió general del pla

Com a impressió general que m'he endut d'aquest pla sobre la Catedral de Santa Maria de Vitoria és que no em pensava que s'hagués de recollir tanta informació, ni que s'hagués d'investigar o estudiar en tanta profunditat. La veritat és que en aquest aspecte m'ha sorprès ja que abans de tirar endavant el projecte es va fer un estudi d'uns 3-4 anys. A més a més afegir, que si et mires el pla director d'aquesta catedral hi ha més apartats referin-se aquest estudi i a la investigació i tècniques de restauració amb molt més detall que no pas en altres punts com a la nova funcionalitat que se li vol donar.
Cal dir també, que aquest edifici era molt complex i presentava moltes dificultats, d'aquí segurament la dedicació en el seu estudi.

3. Les tres coses que més us han agradat

1. M'ha agradat molt la forma en que s'ha dut a terme aquest pla ja que ha fet un estudi prèvi exhaustiu i detallat.

2. En segon lloc la manera de voler-li donar més d'una funció i sentit a la Catedral.

3. I en tercer i últim lloc un apartat molt petit en que diu que s'haura de gestionar les masses de turisme.

4. Les tres coses que menys us han agradat

1. Potser perquè no hi estic massa acostumada, el que no m'ha agradat gaire és en el vocabulari que han fet servir en aquest pla ja que a vegades és una mica díficil o enrabessat.

2. Una altre de les coses que no m'ha agrdat és que no hi havia cap punt on esmentés com durient a terme l'avaluació d'aquest projecte un cop acabat.

3. En últim lloc el que no m'ha agrdat gaire és que no explicava massa en detalls quines funcions cada una de les propostes per a la "nova vida" de la Catedral.

Tres paraules que defineixen el pla

Restauració

Innovació

Rememoració històrica

2 comentaris:

DonAire ha dit...

Hauries de canviar el fons del blog. No es llegeix gens el text

Xellona ha dit...

Doni ja ho sé, però ho devies mirar quan estava fent proves, vaig deixar un comentari el twitter, aquests dies he estat provant diferentes maneres de presentar el blog, em sap greu si en algun moment no has pogut llegir el que hi havia escrit.
Bones festes!